♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

zondag 12 januari 2014

Stel je vraag! ♥

Heey allemaal!


Vandaag hebben wij eindelijk de stel je vraag voor jullie! Door de feestdagen, de vakantie en natuurlijk het nieuwe jaar, zijn wij de stel je vraag van vorige week vergeten, maar het liefst doen we het op zaterdag (deze keer op zondag, dat kwam beter uit) , zodat het echt een soort traditie is! Dus sorry, hier is die dan! We hopen dat jullie het leuk vinden!


Als eerste de vraag: Wat vind je het leukst aan bloggen?
Rianne: 'Het leukste aan bloggen vind ik dat je iets voor andere mensen schrijft! Het een soort van cadeautje dat je aan iemand geeft om iemand blij te maken, en te inspireren en tips te geven! Natuurlijk vind ik het ook heel look om met make-up en andere dingen bezig te zijn en uit te testen!



Dan vraag 2: Welke make-up zou je nooit voor jezelf kopen of voor je vrienden?
Noa: 'ehm... eigenlijk heb ik niet echt make-up wat ik niet zou kopen. maar ik zou nooit een goedkope stijltang kopen want ik heb al stijl haar en dan ben ik bang dat mijn haar verbrand, omdat ik dat al vaak heb zien gebeuren haha!'


Dit was onze stel je vraag, en tot volgende week zaterdag !


With love,
Beautyfullyblog ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten