♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

zondag 5 januari 2014

ɢᴀʀɴɪᴇʀ ʙʙ ᴄʀᴇᴀᴍ sᴋɪɴ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛᴏʀ

Hey allemaal! Iedereen kent het tegenwoordig wel; de BB- Cream. Dit is een dagcrème met foudation, primer, sun protection en meestal ook anti veroudering. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede BB- Cream. Ik heb er al meerdere geprobeerd, en ik dacht laat ik eens een proefmonster gebruiken want we hebben er genoeg! Ik pakte de proefmonster; Garnier BB- Cream skin perfector in de kleur light. Ik heb een lichte huid, maar ook weer niet zo licht als bijvoorbeeld Vera van Veracamilla.



Zo ziet de BB- Cream eruit als grote verpakking:  Hier zit de BB Cream nog in het doosje. Zoals je ziet hebben ze ook de Medium versie.

Zo ziet de proefmonster eruit:


Hier zie je een swatch op mijn hand. Links zie je de bb Cream, en rechts heb ik deze uitgesmeerd.
Je ziet dat deze goed uitsmeert. Wat mij ook opviel is dat deze creme totaal niet stonk, het rook naar creme, en helemaal niet chemisch.

De BB Cream op mijn hand                                        De BB Cream uitgeveegd


Zouden jullie deze BB Cream van Garnier kopen? Ik raad deze zeker aan! Deze BB Cream van Garnier is €9,99 en te koop bij de drogist.

With love,
Beautyfully ♥
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten