♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

woensdag 1 januari 2014

Review: L'OREAL ever pure shampoo

Hey allemaal! Vandaag heb ik een review voor jullie over de L'oreal EverPure shampoo! Ik kreeg hier een proefmonster van opgestuurd dus ik dacht die ga ik maar een uittesten, mij lijkt het een fijne shampoo, nu alleen nog testen!




Deze shampoo licht eigenlijk vanaf het najaar 2012 in de winkel dus ik dacht dat het wel eens tijd werd om deze nu te gaan uittesten ;). In deze shampoo zitten geen sulfaten! Sulfaten zijn reinigende zouten die heel chemisch zijn. Sulfaten worden vaak in cosmetica producten verwerkt, maar sulfaten zijn juist slechter voor je haar dan dat je geen sulfaten in een shampoo hebt. dit is een foto voor dat ik mijn haar heb gewassen:
zo zit de shampoo eruit:

En mijn haar na het wassen:
Dan nu de likes en dislikes:
likes: - de shampoo maakt je haar heel zacht.
- je hoeft niet heel veel te gebruiken want het schuimt best veel.
- er zitten geen sulfaten in!
- geeft een natuurlijke glans!
dislikes: De shampoo voelt een beetje vet aan. Verder heb ik geen dislikes meer! ik ben heel tevreden over dit product ik ga hem zeker kopen!
deze shampoo kost 8,99 je hebt van de EverPure lijn ook nog een conditioner (8,99) en een serum!(12,99)
Dit was mijn review! ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer!
-xx- beautyfullyblog ♥





Geen opmerkingen:

Een reactie posten