♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

donderdag 9 januari 2014

Review: Conditioner John Frieda

Hey allemaal! Vandaag heb ik voor jullie weer een review over een conditioner van John Frieda. Ik kende dit merk zelf nog niet, maar ik kreeg er een proefmonster van opgestuurd! Hopen dat deze goed is natuurlijk!



Op de proefmonster staat dat deze conditioner werkt tegen pluizend haar! Ik heb best vaak last van pluizend haar dus deze proefmonster komt goed van pas! Ik hoop dat ie ook echt werkt!
Ik laat jullie eerst een foto zien van voor dat ik mijn haar ga wassen:

Zo ziet de proefmonster eruit:


Hier is een foto van na dat ik mijn haar heb gewassen! Ik blijf nog wel pluizend haar houden maar het is wel minder!
Als je het aanbrengt in je haar voelt het ook gelijk al heel zacht aan!
Dan nu de likes en dislikes!
likes: - maakt je haat heel zacht!
- zorgt voor iets minder pluizend haar!
- brengt fijn aan!
dislikes: Er stond op de proefmonster dat je geen pluizend haar meer kreeg..
Verder ben ik heel tevreden over dit product maar ik weet niet of ik hem ga kopen.
Deze conditioner kost (8,99), dat is redelijk prijzig maar het is het geld wel waard!
Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden!
en tot de volgende keer!
-xx- beautyfullyblog <3




Geen opmerkingen:

Een reactie posten