♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

zondag 29 december 2013

(Onze eerste) Stel je vraag!

Heei allemaal! deze keer hebben we een stel je vragen op een zondag sorry daarvoor!
Heb je altijd al vragen over beauty? Het mag persoonlijk zijn of juist alleen met make-up of andere beauty te maken hebben.. Wij gaan nu elke zaterdag 1 of 2 beautyvragen beantwoorden. Vandaag onze eerste keer! (Deze keer hebben wij dat op 31 december gedaan, door de drukte van de feestdagen en oud en nieuw.)


Deze Stel je vraag wordt gedaan door Noa, de volgende door Rianne, zodat we elke week alle twee onze vragen beantwoorden.


'Welk beauty product zou je nooit voor jezelf kopen en ook niet voor je vriendin?'
Ingestuurd door: Sanniee

'Nou, ik heb niet zo veel producten die ik niet wil kopen denk ik.. Haha! Maar ik denk dat het dan toch wel oogschaduw is.. Ik weet nooit zo goed waar ik van hou, en die felle kleuren durf ik echt niet te dragen en te combineren met mijn outfit van die dag.. Voor mijn vriendinnen zou ik het opzich wel kunnen kopen, maar dan ga ik weer over de kleur twijfelen! Voor mijn vriendin zou ik echt geen foundation kopen, want dan koop ik waarschijnlijk weer de verkeerde kleur, en ja, dit is me al een keer overkomen...'


'Wat vind je het allerleukste aan bloggen?'
Ingestuurd door: Savannah

'Nou het bloggen is zo leuk omdat je mensen kan vertellen over je hobby, en producten laten zien, shoplogs, tags enzovoort, is gewoon zo leuk om te doen! Zelf houd ik ook van andere blogs bekijken en als je dat leest zie je echt dat dat hun hobby is. Ik hoop dat je dat ook bij ons kunt zien? Ik blijf het leuk vinden, en als ik het niet meer leuk vind, of bijvoorbeeld geen zin meer heb om artikelen te maken stop ik ook gelijk, want je moet het leuk vinden toch? Maar ik blijf het leuk vinden en ik blog al ruim een jaar lang.'

Ik hoop dat de vragen zo beantwoord zijn? Wij blijven het leuk vinden om de vragen te beantwoorden, dus blijf vragen stellen! Stuur ze naar: Beautyfully op twitter. Of zet ze onder dit artikel. Bedankt!

With love,
Beautyfullyblog ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten