♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

dinsdag 3 december 2013

Nieuwe napoleon smaken! ♥

Hey allemaal! Wij hebben met de actie van Napoleon meegedaan; dé nieuwste smaak van de napoleon snoepjes kiezen! Ze hebben het nieuwe 'onderwerp' gekozen: Brasil. Wij hebben ze alle 6 geproefd, en onze favoriet hebben we ook! De smaken zijn: Lynchee, Mango, Ananas, Meloen, Grapefruit en Guave.

Hier zullen wij een korte beschrijving van de smaken geven en zeggen wat we ervan vinden natuurlijk!




Hier zijn ze dan! Zien ze er niet lekker uit? Ik vind van wel, jammie!

Links boven; Ananas: Heel lekker! De smaak is gewoon echt, totaal niet chemisch! Dat had ik eerlijk gezegt wel verwacht, dus deze valt me zeker niet tegen! Het past ook bij het thema Brasil, vind ik.
Midden boven; Grapefruit: Niet super speciaal, smaakt eigenlijk precies hetzelfde als Sinaasappel. Dit is niet helemaal mijn smaak.
Rechts boven; Lynchee: Hele aparte smaak! het smaakt een beetje naar de jelly zeepjes, tenminste daar dacht ik gelijk aan toen ik het at. Wel apart, dus eigenlijk wel leuk voor in de schappen.
Rechts onder; Meloen: Lekker! Er zit alleen niet super veel smaak aan, wat jammer is want de smaak is wel echt lekker en totaal niet chemisch!
Midden onder; Guave: Okee, deze is echt heel lekker! Ik had nog nooit van dit fruit gehoord, maar het is echt een hele lekkere smaak. Echt lekker, eigenlijk een smaak dat iedereen wel lekker vind denk ik!
Links onder; Mango: Deze is eigenlijk helemaal niet lekker, wat ik eigenlijk wel verwachtte. Het is erg chemisch in tegenstelling tot de andere smaakjes. Vooral het begin is erg vies, daarna wordt het gelukkig wel minder!
 
En dan nu de uitslag? Welke vond ik nou het lekkerst?
 
Ik zat te twijfelen tussen twee smaken maar de winnaar is geworden:
Guave!
 
Ik vond deze echt heel uniek en daarom vind ik dat het wel een plekje verdiend in de supermarkt! We zullen zien welke er in de supermarkt komt, ik hoop deze of Meloen.
 
Welke lijkt jullie het lekkerst?
xxx Beautyfully ♥
 

2 opmerkingen: