♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

zondag 29 december 2013

De fashiontrend; de Skaterrok!

Veel meiden houden eigenlijk helemaal niet van rokjes, maar waarom? Ze vinden het vaak te meisjesachtig of ze durven het niet te dragen. De trend van dit moment heet: de Skaterrok. Deze heb je in verschillende soorten en maten, kleuren en vormen en van duur tot goedkoop. Zelf ben ik een stoer meisje maar toch kleed ik me soms meisjesachtig! Dit rokje past dus perfect bij mij!

Toen ik op andere blogs over de Skaterrok las, en dat die zelfs bij de H&M te koop was, ging ik gelijk rondsnuffelen op de site, en nee hoor; natuurlijk kon ik de rok weer niet vinden! Ik bleef maar zoeken en zoeken en ineens vond ik de rok gister! Ik heb deze gelijk besteld via de H&M site.

Verschillende stoffen
Je hebt de rok in verschillende stoffen. Vooral vind je ze met nep leer. Dit staat mij persoonlijk niet zo goed, dus zocht ik naar een rokje met een viscose stof (zo'n zachte stof die je ook hebt bij de zwarte leggings die op het moment ook in zijn) en deze heb ik voor €14,95 hier besteld. Een leuke tip voor kerst is het zeker! Je kan het leuk combineren met boots of Timberlands, en een leuke blouse erop!

Willen jullie een look zien met deze rok? Zet het bij de comments, en dan komt het artikel binnen een week online (als ik de rok binnen heb, is waarschijnlijk voor 13 december)

With love,
Beautyfully ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten