♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

maandag 16 december 2013

Colors of the rainbow tag!

Heei!
Vandaag heb ik een leuke tag voor jullie het is een al best wel oude tag maar hij leek me toch wel leuk om te doen! bij de Colors of the Rainbow tag moet je bij elke kleur van de regenboog een product laten zien en daar over vertellen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Als eerst de kleur rood:
mijn coca cola lipsmacker
deze lipsmacker is echt super fijn dit is zeker een aanrader het maakt je lippen super zacht! en hij smaakt zelfs naar cola!! 1 dislike is dat hij je lippen heel erg laat plakken.. dan de kleur oranje:
deze parfum van puma ruikt heel lekker hij is vrouwelijk maar ook sportief! dan de kleur geel:
nog een puma geur de puma yellow parfum ruikt heel erg sportief en is niet heel erg sterk! dan de kleur groen!
De dove douchegel de Visible care. Deze douchegel ruikt naar komkommer en een beetje mint!
Dan de kleur blauw!
De nivea creme. Deze creme is heel fijn maar is best wel dik dat is wel een dislike als je niet van een dikke creme houd! En dan de laatste kleur paars:
De verassende volume spray van Andrelon! ik vind dit zeker een aanrader voor mensen voor slap of futloos haar alleen je haar word er wel wat droger van.. Ik hoop dat jullie het leuk vonden zet in de reacties als jullie vaker een tag willen!

-xx- Beautyfully

Geen opmerkingen:

Een reactie posten