♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

zaterdag 2 november 2013

ɴɪᴇᴜωᴇ ᴇssᴇɴᴄᴇ ᴄᴏʟʟᴇᴄᴛɪᴇ ɴᴏᴠᴇᴍʙᴇʀ !


Hey allemaal!

Vandaag heb ik een beetje op internet zitten zoeken naar de nieuwe limited Essence collectie van November! Veel bloggers hebben hier al over geschreven, vooral uit het buitenland. Ik ben erg enthousiast erover! Dit is een speciale lijn over Justin Bieber. Zelf ben ik geen fan, maar toch is het leuk met het accent in de blush, highlighter en de oogschaduws.

 

 

De lijn heet: Beauty Beats. Dat komt uit het liedje: ‘Beauty and the Beat’. Leuke naam vind ik! Als de artikelen in de winkel komen denk ik dat ik de highlighter, blush en de ‘groene’ lipgloss ga kopen. Hier ben ik erg nieuwsgierig naar! Vooral de lipgloss, het is namelijk groen haha!

 

 

 

 

 

 

De prijzen:

 

De nagellakjes: €1,89 per stuk.

De oogschaduws: € 1,69 per stuk

Paperprint Manicure Transfer Solution: € 1,89 per stuk

Paperprint Manicure Design: €1,39 per stuk

Hairies: €1,99 voor twee.

Blush: €2,59 per stuk

Highlighter: €3,39 per stuk



De lipglossjes: €1,99 per stuk.



2 in 1 eyelinerpen: € 2,99



Wat vinden jullie van de nieuwe 'limited' producten? Ik vind het leuk, en een goede aanschaf. Want natuurlijk alle Biebers fans willen deze producten.



xxx Beautyfully



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten